Reklamace a vrácení zboží
Objednali jste si přes náš e-shop a boty nesedí, přejete si vyměnit velikost nebo zboží vrátit?
Do 14 dnů od převzetí zboží nám je můžete nenošené vrátit. Pokud máme zboží na výměnu v požadované velikosti dostupné na našem e-shopu, udělejte si na něj objednávku, zboží zaplaťte a nevyhovující zboží nám pošlete zpět na naši adresu. Urychlíme tím celý proces a nebudeme čekat na to, až k nám boty dorazí. Pokud zboží nemáme skladem, nebo ho chcete rovnou vrátit, máte několik možností.
Postup pro vrácení zboží:
- Do krabice s botami přiložte vytisknutý formulář, dbejte na dobře vyplněnou kolonku s číslem vaší objednávky (nepište nám prosím trasovací číslo zásilky ani číslo faktury, ale číslo objednávky) a správné číslo vašeho bankovního účtu pro vrácení platby.
- Zabalené zboží (krabice s botami nesmí být poškozená/polepená izolepou nebo děravá atd.) zaneste osobně k nám na kamennou prodejnu, nebo pošlete jakýmkoliv dopravcem na naši adresu - Obuv Kleopatra, Dolní 249, 56501 Choceň
Zabalené s vytištěným reklamačním formulářem pošlete k nám na prodejnu nebo nás kontaktujte na emailu info@obuvkleopatra.cz
ke stažení:
Formulář pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od zakoupení
Potřebujete boty reklamovat pro závadu, která se vyskytla při běžném nošení ?
Boty nafoťte ze shora, zespodu a pořiďte zřetelný detail závady. Slovně popište, pro jakou závadu chcete boty reklamovat a navrhněte, jak si přejete reklamaci vyřešit.
Reklamace a vrácení zboží se řídí obchodními podmínkami uvedenými na tomto webu.
V případě nejasností nebo jakýchkoliv komplikací se obraťte na info@obuvkleopatra.cz
Rádi Vám poradíme, pomůžeme.